طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

تولدت مبارک پسرم

1393/4/21 23:54
نویسنده : مامان طاها
14,725 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شادی و بوسه، گلای سرخ و میخک...

میگــن کهنــه نمی شــه "تولدت مبارک"...

 تو این روز طلایی، تو اومدی به دنیا...

وجـود پاکت اومد تو جمع خلوت ما...

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو ایـن روز...

از آسمـــون فرستـــاد خــدا یــه مـاه زیبا...

 یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن...

یکـــــــــــی به نیــــت تـــو یکــــی از طـــرف مــن...

 الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم...

به خاطـــر وجـــودت بــــه افتخـــار بودن...

 تو این روز پر از عشق، تو با خنده شکفتی...

بـــا یه گریه‌ی ســاده به دنیـا "بله" گفتـی...

 ببین تـو آسمونا پر از نور و پرنده س...

تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خنده س...

تا تو هستی و چشمات، بهـونه است واسه خوندن...

همیــــن شعـــر و ترانـــه تـو دنیـــای ما زنـده‌ است...

 

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی*تموم گلهای عالم شدن از دست تو  شاکی*خدا هم هواتو داشته تو رو با گلها سرشته*با تو دنیای پر از درد واسه من مثل بهشته*روز میلادت مبارک همه وجودم*

 عشقم امروز کلی حرف داشتم که بهت بگم اما وقتش رو ندارم به همین خاطر  به این چند سطر بسنده میکنم وعشقم را نثار قلب پاکت میکنم  مامانی تو روز به روز بزرگتر میشوی.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم روزهای نوزادی روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت.....روزی که خدا یک فرشته را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم.

ازتو وزیباییهایت مبارک باشد پنجمین بهار زندگیت جان مادر....

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود

پنج سال از آمدنت میگذرد توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....

و شاید یکی از همین روزها غرق شوم...........عاشقانه دوستت دارم

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

 

 

بزرگ مرد کوچولوی مامان فدای قدو بالایت
خوب به حرفهای مامان گوش کن امروز روز تولدته وبهترین موقعیت که یه حرفهایی را برایت بگویم تا در آینده ای نه چندان دور آویزه گوش ات وتوشه راحت باشد حرفهایم شاید زیادی برایت سنگین باشداما باید از همین بچگی برایت بگویم تا در آینده
اماده باشی برای مرد شدنت  وآقا بودنت عزیزم  قرار است تو مرد خوبی شوی
مرد خوب بودن کار سختیست اینکه قوی باشی اما مهربان صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی عزیز دل مامان تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی و بعد عشقت...عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مامان ومن میگویم : جان مامان و به همین مقدسیست .عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم لابه لای حروف الفبا و اعدادخودم عادتت میدهم به گفتن دوستت دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن
پسرم بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات....
تمام عشقم در تو خلاصه میشود .........
تا ابد دوستت دارم
تو جان منی
جون مامانی  تو تکیه گاه روزهای پیری منی تا ابد عاشقت میمانم

پرنس مامان

دستان کوچک و پر توانت آن نگاه معصوم وپاکت خنده های شیرین و بی بهانه ات

آن صورت معصوم بی آلایشت

دویدن های چابکانه ات

زیباییهای بی اندازه ات

مرا در خود در ابدیت تکرار کرد

تو پشتوانه آرزوهای منی

تو صدای مبهم درون منی

تو معنی تمام عاشقانه های منی

عشقم تولدت مبارک

پسر نازنینم 

از ته دل تورو برای همیشه به نور و گرمای عشق لایزال خداوند
می سپارم  و از او میخوام که

حامی ات بشه  و به خوبیها رهنمونت کنه
قشنگترین آرزوها را برات آرزو میکنم و
قول میدم تا توان دارم برای بودنت درکنارت باشم
و تمامی آنچه دیدم و شناختم به تو انتقال بدم

مراقب داشته هایت باش پسر رعنای من


 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

پسندها (2)

نظرات (1)

سحر
22 تیر 93 17:44
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************