طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

آبگرم لاریجان(4مهرماه)

1393/7/6 17:16
نویسنده : مامان طاها
814 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

سلام قشنگترین بهونه برای زندگی منم همون عاشق همیشگیت

دوباره اومدم تا این صندوقچه رو بازش کنم ویه یادگاری دیگه توش بذارم

ziba

عسلک من 4 مهرماه اخر شب بابایی گفت خانومی به نظرت مسافرت یک روزه کجا بریم منم بعد از کمی فکر آبگرم لاریجان رو پیشنهاد دادم بابایی هم گفت پس سریع حاضر بشید تا بریم منم شما فسقلیهام رو سریع آماده کردم ووسایل رو جمع کردم و راه افتادیم بابایی از قبل برای گرفتن خونه هماهنگ کرده بود وقتی رسیدیم شما وداداشیت از خستگی زیاد بیهوش شدید صبح هم طاطایی من خیلی زود از خواب بیدار شد و تو حیاط مشغول بازی شد بعد از اینکه من بیدار شدم گفت خوب دیگه مامانی حالا دیگه وقته آب بازیه اما از اونجایی که شما با یه باد مریض میشی و تب میکنی گفتم نه و برای اینکه راضیت کنم دروغ مصلحتی گفتم بهت گفتم تو آب مار داره تو هم گفتی جدی میگی گفتم بله گفتی پس بریم نشونم بده بهت گفتم باشه ولی اگر نیشم زد گریه نکنیها گفتی نه نه نمیخوام ببینم .خلاصه تو آب رفتن از سرت افتاد و رفتی تو حیاط بازی کردی چند دقیقه ای رو هم با این پروانه سرگرم بودی ما تا نزدیکهای ظهر اونحا بودیم وبعد برگشتیم تهران 

این عکس رو هم تو راه برگشت به تهران تو ماشین ازتون گرفتم

عروسکهای زیبا روی مامانیziba

عزیزای دلم عاشقتونم

ziba

در اخر هم ممنون از عشقم zibaزندگیم zibaعمرم ziba

و بهترین پدر دنیا

شــــــیـــــــــــرزاد جونـــــــــــــــــــــــــــــــــم

ziba

پسندها (1)

نظرات (0)