طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

اولین مشقهای نفسم قبل از ورود به دبستان

1393/11/8 12:41
نویسنده : مامان طاها
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  ای فرشته مهربونم* سلام ای دنیای آرامشم *سلام ای امید فردایم *سلام ای تحقق بخش آرزوهایم*

عروسک ملوسم امروز اومدم تا چند تا از شاهکارهای زیبایت را به یادگار بگذارم شاهکارهایی که وقتی در آینده ببینی خیلی برات جالبه*

مامانی من تاحدودی شما رو برای ورود به مدرسه آماده کردم هم از لحاظ خواندن وهم نوشتن سال دیگه به امید خدا میری کلاس اول عزیز دلمبوس

امیدوارم تو سال تحصیلی آینده موفق باشی عشقم وبا همین هوش وذکاوتی که داری تک تک پله های ترقی رو به سمت بالا حرکت کنی وبرای جامعه یک فرد مفید باشی(آقا دکتر من)بوسمحبت

بغلاولین شاهکارهای  دستان کوچکتبغل

فدای این خط زیبات بشم من پسرک باهوش وزرنگم

صورت خندان با شکلک درجهمدرج شکلک هامدرج شکلک هاصورت خندان با شکلک درجه

پسندها (2)

نظرات (4)

زیــنب (مامان)
12 بهمن 93 12:29
سلام عزیز خاله آفرین به پسر خوش خط وزرنگ انشا الله یه دکتر خبره وموفق بشی در آینده
مامان طاها
پاسخ
ممنون زینب جون مرسی که به ما سر زدی عزیزم
مامان ادرین
12 بهمن 93 13:41
افرین چه پسمل زرنگی واقعا خطش عالیه برای یه بچه که مدرسه نمیره نوشتن خیلی سخته باریکلا به مامانی وپسر تواناش
مامان طاها
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی که به ما سرزدید لطف کردید
maman radin
29 اردیبهشت 94 13:41
آفرین پسری باهوش و زرنگ خیلی خوبه موفق باشی گلم رادین من مال محموداباده به وبلاگ ما هم سربزنید
میترا
30 تیر 94 22:41
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن