طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

اولین کلاس طاطایی

1394/4/14 16:39
نویسنده : مامان طاها
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهشت من ای همه  وجود من فرشته زمینی ام

محبتاولین روز ورودت به عرصه دانش را تبریک میگم عشقممحبت

امروز صبح زود از خواب بیدار شدم وبرات صبحانه مفصلی درست کردم بعد هم از خواب ناز بیدارت کردم وبهت صبحانه دادم وبعد هم با هم راهی کانون ریاضی شدیم تا پسریم ریاضیاتش از پایه قوی بشه و تو مدرسه یه شاگرد نمونه باشه از کلاس خیلی خوشت اومد یه حسن دیگه ای هم که این کلاس داشت این بود که معلمت هم معلم ریاضی کانون بود وهم قراره معلم کلاس اولت باشه خلاصه روز خوبی برات بود

پسرک دانشمندم

اینم عکسهایی که اول صبح ازت گرفتم

قربون چشمای خوابالوت

پسندها (3)

نظرات (0)