طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

پیش دبستانی

1394/6/14 10:46
نویسنده : مامان طاها
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک زیبای من مامانی امروز اومدم تا عکسهای پیش دبستانیت رو برات به یادگار بزارم عشقم قبلا گفته بودم که شما پیش دبستانی نرفتی به همین دلیل هم اداره آموزش وپرورش یه دوره فشرده واسه شما وبچه های همسن شما تو ماه مرداد تشکیل داد 2 روز در هفته تو ماه مرداد رفتی و تو ماه شهریور هم تا 10 روز متوالی سر کلاس حاضرشدی اونجا کاردستی ونقاشی میکشیدید روزهای اول ناراحت بودی وگریه می کردی منم مجبور بودم بیام کنارت بشینم اما کم کم عادت کردی من وداداشی هم پایین تو راهرو منتظر مینشستیم تا کلاست تموم بشه روز 10 شهریور هم واستون جشن پایان دوره گرفتیم از اداره هم برای بازدید اومدن خلاصه این مرحله رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتی عروسکمبوس

اینم کیک جشنتون که یکی از مامان ها زحمت کشیده بود درست کرده بود

اینم مدرک دوره پیش دبستانی

طاها جون و خانم معلمش سرکار خانم ماریا بدیعی

این هدیه کوچولو رو هم بازرس اداره بهتون تقدیم کردن

عشقم ممنون از اینکه هستی و باعث سرافرازی منی

پسندها (1)

نظرات (0)