طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

جشن آب

1394/7/14 16:51
نویسنده : مامان طاها
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک زیبای من عزیزم امروز تو مدرسه واستون جشن آب گرفتن اخه شما نوشتن درس آب رو آموختیدوقرار شد همگی با خانومتون بریم پارک سراج واونجا چند تا عکس بگیریم اول صبح من اومدم مدرسه تا همراه شما بیام سر کلاس خانومتون واستون کلاه درست کرده بود که خیلی زیبا بود همگی سرتون کردید و سوار اتوبوس شدید حالا بماند که چقدر سر کلاس تا اومدن اتوبوس آتیش سوزوندید آقای آخوندی دبیر ورزشتون هم همراهمون اومدن وقتی رسیدیم پارک کلی عکس انداختیم وکیک خوردیم  وبهتون جایزه دادیم کنار رودخونه تلارهم رفتیم وعکس انداختیم ولی از بس شما فسقلی ها شیطنت کردید زودی برگشتیم ورفنیم سوار اتوبوس شدیم من هم همونجا از شما وخانم مهربونت خداحافظی کردم و سرکوچه پیاده شدم  روز قشنگی بود در کنار شما  قند عسلم شما هم رفتید مدرسه اونجا هم آقای مدیر ازتون عکس انداختن

اینم کیک وجایزه هاتون

1175696314_www-animaatjes-nl.gif

پسندها (2)

نظرات (0)