طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

تولد 1سالگی

1390/4/13 18:13
نویسنده : مامان طاها
456 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال تولد 1سالگیت متاسفانه

niniweblog.com

مصادف شد با فوت پسر عموی جوان بابایی میدونی من وعمه گیتی حتی خونه مامان مریم رو واست تزئین کرده بودم

niniweblog.comniniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com

 

تولدت روز سه شنبه بود اما ما میخواستیم جمعه واست جشن بگیریم تا بابایی هم باشه ما حتی کیک رو هم انتخاب کردیم 1کیک آبی شبیه کفش بایه عالمه نی نی کوچولو روش اما قسمت نبود روز سه شنبه تشییع جنازه سینا بود طفلی خیلی جوان بود خدا صبرشون بده  طفلی مامانش خداقسمت هیچکس نکنه بعد از سه هفته بابایی واست 1کیک گرفت مامان مریم وعمه به همراه بابا ممی اومدن خونمون کلی ازت عکس گرفتیم اما متاسفانه دوربین خراب بود و همه عکس ها خراب شد بهتره بگم اصلا عکس نمیگرفت اما امسال بابا یه دوربین دیجیتال خریده من تاحالا کلی ازت عکس گرفتم وامسال که داره 2سالت میشه بهت قول میدم تا اونجایی که امکان داره واست جشن بگیرم با کلی عکس وتازه با مامان مریم قراره ببریمت آتلیه

niniweblog.com

تاچند تاعکس خوشگل بگیری تو از وقتی که به دنیا اومدی روز به روز داری خوشگل تر میشی حیفه که این لحظه ها خاطره نشهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nafasemaman
14 تیر 90 1:50
ایشالاه بسلامتی همه چی خوب پیش میره / مگه میشه ما از این گل پسرمون عکس نگیریم ،کار خوبی میکنی مامانش