طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

گل پسرم وشیرین کاری هاش

1390/5/23 14:24
نویسنده : مامان طاها
454 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netniniweblog.comسلام بازم اومدم تا دوباره یکم از کارهاتو اینجا بنویسم پسرک خوشگلم هر چی بزرگتر میشی شیرین زبون تر هم میشی مثلا جدیدا وقتی گرسنت میشه میگی گوشنم نها بده یعنی گرسنمه ناهار بده بخورم این قدر شیرین میگی که دلم میخواد بخورمت

niniweblog.com

.یا وقتی که واست کارتن نمیذارم من رو کتک میزنی ومیگی کاتون خلاصه یه مدته من همش دارم کارتون نگاه میکنم اجازه هم ندارم کانالی جز کارتون ببینم.یا مثلا یاد گرفتی تمام برقهای خونه رو روشن میکنی وکلی هم ذوق میکنی ودور خودت می چرخیniniweblog.com

niniweblog.com

 

چند شب پیشها هی بهم گفتی مامان شیر بده منم2تا شیشه پر شیر پاستوریزه بهت دادم امادوباره وقتی خواستی بخوابی بازم شیر خواستیهیبازم بهت دادم کی جرات داره نده گاهی اوقات اینقدر سر شیر مامان روکتک میزنی چنگ میزنی یاچند بار هم با شیشه ات منو کتک زدی خلاصه بگذریم شیر رو که خوردی هی بهت گفتم طاها نگام کن اما تو به یه نقطه خیره شده بودی بالاخره بلند شدی ونشستی بعد گفتی مامان سینه یعنی سینت درد میکرد گفتم عیب نداره باد گلوته اما 2دقیقه بعد هر چی خوردی رو بالا اوردی حالت خیلی بد شد دیگه اون شب تا صبح فقط 1بار شیر خوردی اما عسلم اگر به حرفم گوش می دادی ومنو نمی زدی اون بلای کذایی سرت نمی اومد.

  .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)