طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

نیمه شعبان

1390/4/21 16:17
نویسنده : مامان طاها
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربونم نیمه شعبان بر همه مامانها ونینی های خوشگل مبارک باد امروز زیاد نمیتونم بنویسم اخه کلی کار دارم قراره مامان جونی و بابایی ممی  وعمه جون طاها جون  بیان خونمون تازه فردا هم قراره ما باهاشون بریم ساری  واسه همین بعدا میام وبلاگ رو کامل میکنم  تمام خاطرات شمال رو هم میذارم راستی فردا تولد گل پسرمه بغلبا تولد حضرت علی اکبر یکی شده مامانی ببخشید که الان وقت ندارم ولی بهت قول میدم بعد از سفر وبلاگتو کامل کنم دوستت دارم قند عسلم تولدت مبارک

Click here to enlarge   تولدت مبارکClick here to enlarge Click here to enlarge  Click here to enlarge

 

Click here to enlarge

Click here to enlarge

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

nafasemaman
21 تیر 90 16:50
تولدت مبارک عزیز خاله هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولد تولد تولدت مبارکککککککککککک
yasi
22 تیر 90 0:11
تولد گل پسرتون مبارک باشه. انشالله جشن ورود به دانشگاهش رو بگیرین
مامان علی
22 تیر 90 3:22
تولدت مبارک طاها گلی
مامان نيكا
22 تیر 90 7:59
تولدت مبارك طاها كوچولو انشالله هميشه سلامت باشي
مامان فاطمه‌شهرزاد
22 تیر 90 12:04
باسلام مامان مهربون طاها جان اميدوارم طاهاجان 120 سال عمر بابركت داشته باشد و سايه شما هم همچنان بالاي سرش مستدام باشدX: در اين شبها خيلي التماس دعا از جانب من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد
مامان احسان
22 تیر 90 12:39
تولدت مبارک
(الهام) مامان لنا
22 تیر 90 21:01
سلام تولد طاها جون مبارک ایشالله 120 ساله بشه ما هم ساری زندگی میکنیم امیدوارم بهتون خوش بگذره
baharak
1 مرداد 90 2:15
سلام.طراحی عکس و قالب وبلاگ خوشحال میشم سر بزنید..
بهارک
8 مرداد 90 16:28
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..