طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

29 آذر تولد مامان

1393/9/30 15:19
نویسنده : مامان طاها
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلطان قلب من حالت چطوره روح وروانم عزیزم امروز اومدم تا خاطره شب تولدم رو برای شما گل پسرم بنویسم

hbbanner

عروسک جون از صبح که بیدار شدی همش میگفتی مامانی تولدت مبارک وهمش ماچم میکردی بهم گفتی من برات کادو چی بخرم منم گفتم هیچی فقط ماچ بده تو هم تند تند ماچم میکردی قربون اون بوسه های شیرینت برم ظهر من شما وداداشیت رو حمام کردم شب هم قرار بود بابایی برای شام مرغ بخره وخودش برامون کباب کنه آخه کباب های بابایی خیلی عالی میشه ومامانی عاشقشه 

وقتی بابایی اومد برام کیک وگل خریده بود

(مرسی عشقم قرارشد یه تولد کوچولوی خانوادگی بگیریم )

بابایی شمعها رو گذاشت رو کیک من هم با آرزوی سلامتی وخوشبختی شمعها رو فوت کردم بعد از من هم شما فسقلیها شمعها رو فوت کردید و بابایی ازمون عکس گرفت بعد هم کیک رو بریدم وقرار شد بعد از شام با چای کیک بخوریم خیلی شب قشنگی بود ممنون عزیزای دلم

شیرزادم عشقم آغـــــوشـــ تــــــــــو امــــــــن تــــریــــــــــن جــــــایــــــ دنــــیــــاســــــــتـــــــ

 خیلی دوستت دارمــــــــــــ

ممنونم عزيزم

به خاطر زحماتت و توجهت

به خاطر مهر و محبتت و تبريكت

و به خاطر عشقت

بازم مثل هميشه اولين كسي بودي كه تولدمو تبريك گفتي

 ممنونتم مرد من. 

hbflame

hbred

اینم عکس فرشته های زمینی مامان

پسندها (3)

نظرات (1)

زیــنب (مامان)
2 دی 93 21:11
سلام جاری خانم همیشه در کنار خانواده شادوخرم باشید ولحظه های خوبی رو در کنار هم سپری کنیدبوس برای گل پسرات