طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

هدایای بهمن ماه طاطایی

1393/12/10 14:13
نویسنده : مامان طاها
725 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫کادوی قلبی‬‎

سلام دردونه جون جونیه من پسرک عروسکم

امروز اومدم تا هدیه های خوشگلت رو برات ثبت کنم

مبارکت باشه عسلم

Image result for ‫گل رز‬‎

این چادر خوشگل و آبپاش واین جنگلها واین تفنگ زیبا رو بابایی روز ولنتاین برات خرید ممنون بابایی مهربون ودوست داشتنی

Image result for ‫تشکر‬‎

این ست پلیسی وتفنگ رو هم بابایی جون برای پسمل گلش هدیه گرفته

Image result for ‫تشکر‬‎

این شلوار خوشگل رو هم مامان مریم جون برای نوه گلش خریده

Image result for ‫تشکر‬‎

 

این مار رو هم خودم با درب نوشابه برات درست کردم خیلی خوشت اومد

 

عــــــــــــــــشـــــــــــــــــــقـــــــــــــــــمبوس

    Image result for ‫بوسه مادرانه‬‎

پسندها (1)

نظرات (1)

زیــنب (مامان)
12 اسفند 93 10:52
سلام عزیز خاله مبارکت باشه طاطایی چه مامان هنرمندی چه جالب برات مار درست کرده
مامان طاها
پاسخ
سلام زینب جون لطف داری مرسی که به ما سر زدی دخملهای گلت رو ببوس