طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

طاها و اقا سوسکه

1390/4/6 16:43
نویسنده : مامان طاها
471 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی داشتیم شام میخوردیم یک دفعه یه سوسکه بی تربیت از توی اتاق پرواز کرد اومد نشست روی پای کوچولوی طاها اون خم شد تا بگیرتش قربون پسر شجاعم برم اما مامان داد زد گفت نه طاهابعد بابایی با دمپایی سوسک رو کشت                                                                             حالا داستان اقا سوسکه به زبان شیرین طاها جون     {سوسک دبده={دمپایی}بابا تق کوشت}

حتی گاهی اوقات توی خواب هم یاد اقا سوسکه میافته یا وقتی که می خواد سر مامان رو گرم کنه واسم تعریفش میکنه قربون اون زبون کوچولوت بشمماچ

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
6 تیر 90 14:50
خیلی شجاعه این آقا طاهای شما خدا واستون حفظش کنه
مامان سارا
6 تیر 90 15:00
خيلي قشنگ بود به خصوص به زبون خودش. البته من خودم هم بچه بودم به دمپايي مي گفتم ببده