طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

یه دونه پسر بابا

1390/8/30 15:02
نویسنده : مامان طاها
628 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام نفس مامان خوشگلک شیرین زبونم

 niniweblog.com

امروز هم اومدم تا هدیه یا به قول خودت جایزه تو بذارم اینجا تا وقتی بزرگ شدی ببینی که بابایی مهربونت چقدر دوستت داره وبه حرفهات اهمیت میده                                                   niniweblog.com

   دیروزغروب وقتی از خواب بیدار شدی همش میگفتی بابا شیرزاد بغلم بکنه وهمش بهونه بابایی رو میگرفتی گفتی به بابا زنگ بزن حرف بزنم منم واست شمارشو گرفتم وقتی برداشت گفتی سلام بابا جونم بیا بغلم بکن بابا هم گفت شب میام کلی بغلت میکنم بهت گفت واست چی بخرم و تو هم گفتی جایزه بخر بابا هم گفت باشه شب واست میارم وقتی دیشب اومد خونه یه ماشین کنترلی خوشگل واسه پسری خریده بود که با اون چراغهای خوشگلش حسابی نظر نفسمون رو به خودش جلب کردniniweblog.com

 

این ماشین شما همه چرخهاش می چرخه وتو خیلی دوستش داری وبهش میگی پشتک بزن همین حالا هم که من دارم واست مینویسم تو داری باهاش بازی میکنی و وقتی جایی گیر میکنه با اون زبون شیرینت میگی ای بابا بازگیر کرد             وقتی راه میره بهش میگی خوشگلم قشنگم برو برو برو                                                         بعد هم میگی من پسرخوبیم بابا واسه من جایزه خریدهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 الاهی قربونت برم که با یه ماشین کوچولو دلت خوش میشه ایشالله همیشه شاد باشی وغم وغصه هیچ راهی به دلت باز نکنه                  خیلی جذابه وقتی نگاهت میکنم و تو بازی میکنی وبا اسباب بازی هات حرف میزنی  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 مامانی شیرین زبونم                                  بدون وهمیشه به یاد داشته باش که بابایی مهربونت چقدر دوستت داره و خوشحالی تو واسش به دنیایی می ارزه پس همیشه قدردان زحماتش باش وبهش احترام بگذار چون در قبال این کارها هیچ انتظاری نداره وعاشقانه به تو عشق می ورزهniniweblog.com

 

  اگر بدونی دیشب با چه شور وهیجانی باتو بازی کردوبهت یاد دادتاخودت بتونی باماشینت بازی کنیniniweblog.com 

                                                        

 

حرف دل قندعسلم               niniweblog.com                                         (بابا جونی ممنون که اینقدر به من اهمیت میدی منم دوستت دارم هزارتا)                              niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

اینم عکس ماشین خوشگلت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)