طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

روزمره گی های نفسم

1390/9/8 17:46
نویسنده : مامان طاها
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

به نام تو برای تو 

سلام شیطون بلای مامانی پسر گلم نمیدونم از کدوم شیرین کاریهات و شیرین زبونیات بگم نمیدونی با این زبونت داری با دل ما چیکار میکنی

 niniweblog.com

مامانیه من شما یه مدته شبها خیلی بد میخوابی و دوست داری تا اونجایی که ممکنه دیر بخوابی و ما حسابی داستان داریم برای خوابوندنت و مامان هم از اونجایی که طاقتش تاب میشه بعداز کلی سرو کله زدن باهات کم میاره عصبانی میشهنگران که چرا نمی خوابی شما هم از اونجایی که خیلی لوسی به بابایی پناه میبریبغل و همین باباییه که بد عادتت کرده وشما هم خوب بلدی چه جوری دلش رو ببری با اون بوسهای آبدارتماچماچماچماچ

 niniweblog.com

حالا خیلی وقته که با ما میخوابی اونم از ترس آقا کلاغه وگوزنه بعضی وقتها هم باقصه خوابت میبره بعضی شبها هم  اینقدر که رو تخت ما سرو صدا میکنی وحرف میزنی گاهی اوقات هم بابایی از کوره در میره ومیگه صبح باید برم سر کار پاشو برو بیرون بخواب وشما هم میگی مامان تو هم بیا بعضی شبها همون جا کنارت خوابم میبره اینم شده داستان خواب شما من چه شما رو ظهر بخوابونم چه نخوابونم زودتر از ۱۲ نمیخوابی لوس باباniniweblog.com

 مامانی راستی تا یادم نرفته از دستشویی رفتنت بگم دیگه چند وقتیه که سر لگنت نمیشینی ومیری روی سنگ دستشویی میشینی تا جیشت میگیره اولش خودت میدویی میری شورتت رو هم در میاری وپرت میکنی بیرون خیلی بامزه اینکار رو انجام میدی بعد هم منو صدا میکنی ومیگی بیا منو آب بکش بعد هم زود میری دستت رو میگیری زیر آب ومیگی دستم رو بوشور روزی چند بار این کار رو میکنی آخه شما عاشق آب بازی هستی ولی از اونجایی که بهت گفتم هوا سرده هر وقت هوس آب بازی می کنی میگی هوا گرم بشه آب بازی کنیم۰ هر وقت هم که از دستشویی میای به بابا میگی چشاتو ببند دودولم رو نبین بعد هم پاها تو سفت بهم فشار میدی وقتی بابا جون چشماشو میبنده میدویی ومیری تو اتاق تا شلوار پات نکنم هم بیرون نمیای ٠از مسواک زدنت بگم که چند وقته هرشب مسواک میکنیniniweblog.com وکلی از این بابت خوشحالی یادمه دفعه اول خمیر دندون رو خوردی وگفتی اه تلخه فدات بشم دیروز هم وقتی بهت شکلات دادم بردی انداختی تو دستشویی وآب رو باز کردی روش وگفتی آب شکلاتم رو خورد گفتی گناه داره بخوره تو به من بده گفتم بدم که بدی آب بخوره گفتی آره گناه داره   قربون این حرفهای قلنبه سلونبه ات بشم

 niniweblog.com

 

راستی یه حرکت بامزه ی دیگه ات اینکه وقتی یه چیز برخلاف میلت باشه وبه ناچار باید گوش بدی میگی (از دست مامان) یا میگی (ای بابا )اگر هم کاری رو نخوای انجام بدی می گی من بلد نیستم تو بلدی و از سر خودت بازش میکنی اما اگر بخوام کاری رو انجام ندی میگی من بلدم میتونم وکارتو چه با جیغ چه با آرامش پیش میبری اگرم هم من مانعت بشم میگی ده ده تو برولالا کن یا میگی بروظرفهاتو بشور شام درست بوکون خلاصه یه جوری منو از سر خودت باز میکنی و وقتی کارتو کردی میگی من بلد شدم گاهی اوقات هم که سر عمر به حرفم گوش میدی ومیخوای دلم رو به دست بیاری میگی این کار بدیه کار زشتیه ولی دوباره بعد از اینکه منو مشغول دیدی کارتو میکنی الاهی قربون اون زبون خوردنیت بشم گوگولی مامانniniweblog.com

 گاهی اوقات هم که دیگه میبرم بهت میگم اذیت کن منم الان میرم مامان پیشی میشم تو هم با دادوقال واشک دروغکی میگی نه مامان پیشی نشو پیشی بده بعد هم با دلبری خرم میکنی  حتی چند شب پیش هم تو خواب میگفتی مامان پیشی نشو مامان من باش

 niniweblog.com

 

یه کلمه جدید هم یاد گرفتی هر کاری میخوای انجام بدی و من بابتش تشویقت میکنم میگی( اگر که )چشاتو ببندی اسباب بازی هامو جمع میکنم یا غذا میخورم وای نمیدونی این( اگر که )رو با چه عشوه ای میگی

 

 niniweblog.com 

عاشق بازی قایم با شک وتفنگبازی و لی لی لی لی حوضک و اتل متل هستی  تا میگم بازی کنیم تو میگی قایم موشک وفوری میری زیر اوپن میخوابی ودست میذاری رو چشمات بعد که من قایم میشم و پیدام میکنی میگی سوک سوک گاهی اوقات هم پشت پرده قایم میشی ومیگی من نیستم منم میگم طاها کجا رفت وتو فوری میگی اینجام Love Showerحتی وقتی هم ظرف میشورم میای کنار گاز ومیگی من نیستم ودلت میخواد باهات بازی کنم شعر اتل متل رو هم وقتی تو حال خودتی میخونی لی لی حوضک رو هم بلدی ومیگی جواب خدا کی بده منه  منه کله گنده وهمیشه رو دست مامان بازی میکنی ویه بازی هم بهت یاد دادم که هر کی شکلک خنده دار در بیار واون یکی بخنده برنده اس وتو هم که با اون فیگور های خوشگلت همیشه برنده میشی ومامان رو میخندونی امیدوارم تو بازی زندگی هم همیشه برنده باشی ولباهات همیشه خندون باشه نفسمniniweblog.com

پسرم شما خیلی زود به حرف افتادی الانم بیشتر کلمه هارو میگی وچند کلمه لاتین هم بلدی کلمات                                                                                                               سیب/ موز/گربه /سگ/ میمون/ فیل/ کتاب /توپ/ بینی /لب ودست رو هم به انگلیسی میگی آخه شماخیلی پسر باهوشی هستی حروف راهم تا حرف( E) میشناسی حتی وقتی کانالPMC رو میبینی میگی اینجا تهرانهILOVE YOU PMC با آهنگ حنای اندی هم کلی حال میکنی ومی رقصی

niniweblog.com

وعاشق برنامه رقصTV persia oneهستی وقتی هم که شروع میشه از جات جنب نمی خوری فقط اگر از آهنگی خوشت بیاد می رقصی dance3.gifوقتی هم که مردها میرقصند میگی خانومه بیا برقص ومثل اونها لباست رو می دی بالا و شروع میکنی د برقص کلا از رقص خانم هابیشتر خوشت میاد

 niniweblog.com

 

هر وقت هم که من پای کامپیوتر باشم میای میگی بغلم کن واگر بغلت نکنم میری زیر میز ومیگی کمک کمک من گیر کردم بغلم بکن بهت میگم بیا بیرون میگی نه تو بلدی بیا بغلم بکن قربون این زورگفتن هات بشمniniweblog.com

دیروز هم رفته بودی تو دستشویی اونجا یه لیف کوچولو داشتیم توش پر از توپهای کوچولو بود اومدم دیدم همه جاشو پاره کردی وتوپهاشو در آوردی یه جوری نگاهم کردی که یعنی فهمیدم کاربدی کردم اما من چنان بغلت کردم وبهت کمک کردم تا بقیش رو هم در بیاری نمی دونی چقدر این توپها رو دوست داری وواسه گرفتنشون از مامان تمام اسباب بازیهایی رو که پخش وپلا کرده بودی تو اتاق رو جمع کردی

niniweblog.com  

عزیزکم یه مدته که رو دیوار آشپزخانه واست یه جدول درست کردم عمه جونت هم یه عالمه واست بر چسب خریده وهر وقت کار خوبی میکنی واست بر چسب میچسبونم کلی هم ذوق میکنی وخودت هر وقت کار خوب انجام میدی میگی واسم ستاره بکش پسرخوبیم                         پسرم شما خیلی با ادبی اگر کسی فحش یا حرف بدی بزنه میگی فحش نگو بده حتی وقتی هم بهت میگیم شیطون میگی نگو فحش بده قربون اون ادبت بشم مامانی قشنگه

 

 niniweblog.com

 

یه کار دیگه هم که تازه یاد گرفتی دور از چشم مامان میری سراغ تلویزیون و...... وکلا خاموششون میکنی بعد هم میای میگی تلویزیون باطریش تموم شده شارژش کن فکر میکنی مثل موبایله که شارژش کنم

 niniweblog.com

 

اسم بیشتر بازیگرها وفیلمها رو هم بلدی مثلا میگی مهند شروع شد(سمر اومد فیریزه خانم ناراحنه)سریال عشق ممنوع

یا میگی بیا همسان ببینیم اسم لوکاس وجید والساندرو وناتالیا رو هم بلدی وهر کاری که اونها تو فیلم انجام میدهند تو واسه مامان توضیح میدی البته با کلی آّب وتاب         هر وقت هم که کانالی قطع میشه فورا میگی فارسی ١قطع شد درستش بکنniniweblog.com

 

تازه گی ها هم یاد گرفتی هر چی رو که نمیدونی چیه میگی این چیه وتا جواب نگیری ول کن ماجرا نیستی قربون اون هوش و ذکاوتت بشم مامانی niniweblog.com

چند وقتی هم هست که وقتی می خوام لباسهاتو عوض کنم بهم میگی ممه ام قشنگه زیبائه منم کلی قربون صدقت میرم گاهی اوقات هم میگی دودولم قشنگه زیبائه قربونت بشم البته که قشنگی وزیبایی مرد منniniweblog.com

دیگه فعلا همین شیرین کاریهات یادم بود عزیزم اینم یه بوس از طرف مامانی  وبابایی kiss.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
9 آذر 90 14:42
خیلی عالی بود و بامزه طاها جون عوض من بوس