طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

سفارش طاطایی

1391/2/3 16:36
نویسنده : مامان طاها
661 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم عزیز دلم قربون اون قد وبالای خوشگلت بشم الان یه چند وقتیه که هر چیزی دلت میخواد به بابایی میگی واست بخره یه مدته که همش سفارش تفنگ میدی با اینکه داری بازم دلت تفنگ میخواد صبح که بابایی رو می بوسی وخداحافظی میکنی میگی بابا شب واسم تفنگ وپاستیل بخر من بخورم اینم بگم که هیچ وقت راضی نمیشی یه دونه از پاستیل هاتو کس دیگه ای بخوره چون واقعا دوست داری نوش جونت چشمون سیاهم

اینم عکس تفنگیه که وقتی بابا بعد از ایام عید رفت سر کار اولین شب یعنی 14 فروردین واست خرید که خیلی خوشحال شدی              

 پلیس مامان

 حرف دل طاها.........

ممنونم بابایی مهربون وخوبم خیلی دوستت دارم وهمیشه قدردان زحماتت هستم بابایی دستت درد نکنه 

 بابا جونم دوست  دارم یه عالمهدنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 18:48
سلااااااام به کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش. من زهرا هستم یه پسر کوچولودارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کنم.مرسی