طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

عکسهای نور چشمی خونمون

1391/2/13 16:41
نویسنده : مامان طاها
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امروز هم اومدم تا چند تا دونه از عکسهای خوشگلت رو واست بذارم آخه شاید یه مدت نتونم بیام وبت رو به روز کنم امروز رو غنیمت دونستم واز فرصت استفاده کردم تا عکسهای جیگر طلایی رو ثبت کنم

 

اینجا کلاه موتور بابایی رو گذاشتی سرت وخیلی دوست داری بری باهاش موتور سواری کنی ولی میدونی خیلی واسه سرت بزرگ وسنگینه من هم واسه اینکه سر کوچولوت درد نگیره بهت گفتم تو کلاه  مار داره اگر بذاری سرت میخوردت تو هم ترسیدی وگفتی بذار بالا یخچال بخوابه هر شب هم که بابایی میاد ازش میپرسی چرا کلاهت رو نیاوردی بعد از جواب بابا بهش میگی فردا شب بیارییا من میخوام باهاش برم موتور سواری قربون پسر قهرمانم برم

اینم یه عکس دیگه از جیگر طلای مامان

قربون اون صورت خندونت بشم قضیه این چتره هم اینطوری شروع شد

9 عید عمه نازی وشوهر عمه بابایی (عمو سعید)اومدن خونمون از اونجایی که کرج بارندگی بود همراه خودشون چتر اورده بودن از اون لحظه شما عاشق این چتره شدی وهی به عمو سعید میگفتی عمو کجا میخوای بری ؟عمو هم میگفت: میخوام برم کرج شما هم میگفتی نه نرو چتر رو نبر خلاصه هی رفتی اومدی وحرفت رو تکرار کردی وای امان از اون روزی که چیزی رو بخوای میزنی رو دور رپید ودیگه استوپ هم نداری .اینقدر گفتی که دیگه وقتی به عمو میگفتی کجا میخوای بری؟ میگفت: میخوام برم کرج ولی چتر رو نمیبرم خلاصه  از اونجایی که شما خیلی شیرینی وهمه دوست دارن عمو وعمه این چتر رو به شما هدیه دادن واز اون روز این چتره شده مونس شما تو خونه که همش داری باهاش بازی میکنی شب هم موقع خواب میاری بالای سرت بازش میکنی تا خوابت ببره اینم عکسها وفیگورهاییه که باهاش گرفتی شازده کوچولو

فدای اون چشمهای نازت بشم

وای اخمتو بخورم هلوی مامان

قربون اون نگاه های شیرینت که به دنیایی می ارزه

 

وای عروسک ترسیده که نکنه یهو چتر بخور تو صورت نازنینش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 1:09
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg چه اخم خوشگلي
سانی
23 اردیبهشت 91 14:01
ماشاله چقدر طاها جون آقا شده عکساش خیلی خوردنیه. خدا حفظش کنه...