طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

روزهایی که گذشت.................من عاشق آب بازیم

1391/7/10 19:20
نویسنده : مامان طاها
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان خوبی قربون شیطون بلای خودم برم که الان لا لا کردی عاشقتم پسرگلم

 عزیز دلم ببخشید که خیلی وقته وبلاگت رو به روز نکردم اما امروز اومدم تا خاطرات گذشته ات را برات بنویسم وعکسهاتو بذارم آخه این مدت خیلی درگیر بودم این عکسهایی که میبینی رو تو ماه خرداد وقتی که باردار بودم ازت گرفتم قربون این هیکل ورزشکاریت بشم گذاشتمت تو ظرفشویی یکم آّب بازی کردیم ولی بیرون آوردنت خیلی سخت بود آخه تو از آب بازی سیر نمیشی گلم شما عاشق آب وآب بازی هستی همیشه هر وقت چشم منو دور میبینی میری تو دستشویی ومشغول آب بازی میشی جدیدا هم که یاد گرفتی لباسهاتو در میاری ومیری میشوری خلاصه خیلی شیطون شدی

خوشگل مامان راستی اینجا بابایی موهاتو کوتاه کرده خیلی ملوس وخوردنی شدی

قربون اون صورت مثل گلت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوی من
10 مهر 91 19:33
مامان خانم به آقای بابا بفرمایید یه ظرف شور بزرگتر سفارش بدن لطفا ..