طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

تولدت مبارک عروسک قشنگم

1391/9/14 17:20
نویسنده : مامان طاها
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

1388/4/221388/4/22

عزيز دلم ماماني بالاخره بعد از كلي تاخير اومدم تا عكساي تولدتو بزارم  اول از همه بگم چون داداشیت تو بیمارستان بستری بود نتونستیم واست یه جشن درست وحسابی بگیریم فقط خودم بودم وخودتو بابایی گلت ایشاالله سال دیگه جشن تولد 2تا گل پسرام رو با هم میگیرم.

نایت اسکینتولدتولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی هورااااا پسرم 3ساله شد.

طاهای عزيزم،عروسک کوچولوم  ،عشقم، اميدم، نفسم، زيبای من، بهترینم، قشنگترينم، هستيه مامان وبابا بیست ودوم تیر ماه سالروزتولدت مبارك آرزوم اينه كه بهترین وقشنگترین های دنيا مال تو باشه و هر گزندی هر چند ناچیز از وجود نازنينت دور باشه و هميشه زير سايه ي خداوند متعال باشی و  امیدوارم هیچ وقت محتاج کسی نباشی و زندگيت پر از شادي و موفقيت باشه مرد کوچولوی من

 

قربون این صورت خوشگل وزیبات بشم فدای موهای فشنت بشم نازدونه مامان

اینم کادوی تولد گل پسری از طرف مامان وبابا

اینجاهم کم کم داره خوابت میبره البته تو عکس اینطوریه

 ولی در واقعیت شما همیشه تا دیر وقت بیداری گلکم                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علي خوشتيپ
6 آذر 91 19:14
تولدت مبارك تپل قشنگم