طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

عشقـــــــــــــــــــــــــــــم تولــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــارک

1392/4/22 13:58
نویسنده : مامان طاها
331 بازدید
اشتراک گذاری

 گروه گل یاس گروه گل یاس گروه گل یاس

روزي كه متولد شدى،خداوند برای من خورشیدی رابه زمین فرستاد تا زندگیم را گرمی بخشد ،آن خورشید تو بودی تو که در آسمان قلب من تا ابد می تابی ای تنها بهانه زندگیم نفسهای تو تنها بهانه نفس کشیدن من است و وجود پاکت تنها دلیل زنده بودنم است پسرم ای شاهزاده قصه زندگیم ،دست وبالم از حرف خالیست هر چه هست تویی و تو حرف نداری آرزومه تو کلبه کوچیک وپراز عشقمون همیشه لبخند زیبا وشیرین تو گرمابخش وجودمون باشه ای نازنینم ای عزیزترینم تولدت مبارک

 فدای اون قد بلندت بشم شیطونک خونه امروز تولدته یکی از قشنگترین روزهای خدا ٤ سال پیش وقتی تو رودر آغوش کشیدم وآغوشم از عطر تنت بوی گلهای بهشتی را به خود گرفت ومن از شیره جانم به تو خوراندم قشنگترین لذت زندگی رو تجربه کردم وبرای اولین بار مادر شدم نمیدونی زمان چقدر زود گذشت وتو روز به روز بزرگتر شدی ومن از با تو بودن لذتها بردم ای پاره تنم جگر گوشه ام امیدوارم همیشه ودر تمام مراحل زندگیت موفق وشاد باشی ومن نیز شاهد خوشبختیهای بی پایانت باشم عروسک قشنگم تولدت مبارک

ای نازنین ترین نازنینها عاشقونه میپرستمتقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)