طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

نی نی های متولد 22 تیر

1392/4/22 15:40
نویسنده : مامان طاها
479 بازدید
اشتراک گذاری

این نی نی های خوشگل امروز تولدشونه انشاالله مبارکشون باشه وسالیان سال زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشن ایشالله جشن ١٠٠سالگیتون آبنباتهای شیرین

 

وقتی عکس پسری روتو قسمت متولدین امروز دیدم کلی ذوق زده شدم واین عکس رو گذاشتم اینجا

قربونت برم پسرک ٤ ساله من 

                                                    

تولــــــــــدت مبــــــــارک عشــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــــم

 

 

 

ساینا
ساینا
آنیتا طاهری
آنیتا طاهری
آرش
آرش
پرنیا
پرنیا
بهاره
بهاره
سارینا
سارینا
سایمان
سایمان
 گلاره
گلاره
ارشان
ارشان
ایلیا
ایلیا
دینا جون
دینا جون
پويان
پويان
کسری جووون
کسری جووون
طاها
طاها
آرتین
آرتین
ستاره سادات
ستاره سادات
Ali
Ali
محمد متین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پارمیدا
22 تیر 92 17:43
عزیزتر از جانم تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی تولدت مبارکپیش نی نی ما هم بیاین اگه دوست داشتین بهش رای بدین کدش 269رو به ارسال کن20008080200
خاله پارمیدا
23 تیر 92 11:02
مگه میشه به این نی نی ناز رای نداد؟ راستی لینکتون کنم؟.