طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

یه روز خوش یمن

1392/4/23 18:33
نویسنده : مامان طاها
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم قربونت برم امروز اومدم تا از اتفاقات دیروز وامروز واست بنویسم وای دیروز که تولد گل پسرم بود خیلی روز خوش یمنی بود آخه بالاخره بابایی ماشین خرید واز این به بعد با ماشین خودمون میریم صفا سیتی هوررراااااااااااااا

همسرعزیزم قربونت برم niniweblog.comمبارکت باشه انشالله همیشه به گردش وتفریح

جیگر مامان فدای اون چشمات بشم که اینقدر روز تولدت واسمون خوش یمن بود درسته واست تولد نگرفتیم

 (اماواست میگیریم ناراحت نشو قند عسلم) ولی خیلی روز خوبی بود بهتر از همه اینکه دیگه بابایی فکرش آزاد شد ودیگه استرسش از بین رفت خدایا شکرت که صدامو شنیدی وجوابمو دادی  ممنــــــــــــــــــــــــــــــــونتــــــــــــــــــــــــم خدای من .

ایمان دارم که قشنگترین عشق،

نگاه مهربان خداوند به بندگانش است

niniweblog.com

شب که بابایی اومد خونه واسه گل پسرش یه تفنگ خوشگل هدیه گرفته بود آخه پسریم عاشق تفنگه

امروز هم با مامان مریم هماهنگ کردم وقرار شد پنج شنبه بریم ساری وجمعه واسه نفسم تولد بگیریم الان هم که من دارم واست مینویسم شما رو با کلی مکافات خوابوندم تا بتونم بیام و واست بنویسم داداشی گلت هم لالا کرده شما هم کلی سر من غر زدی که خوابم نمیاد منو به زور نخوابون آخر سر هم زدی سر تفنگت رو شکستی وکلی واسش اشک ریختی آخه دیشب که تفنگ رو هدیه گرفتی گفتی دیگه مواظب تفنگم هستم تا نشکنه اما بیچاره تفنگه سر لوله اش زیر پاهای استوار شما شکسته شد البته ناراحت نباش با یه چسب قطره ای واست حلش میکنم دردونه من

 یک ساعت پیش هم بابایی واسه اهورا صندلی خودرو خرید شما هم همش به من میگی من رو این میشینم اهورا کمربند ببنده این صندلی خوشگله باید مال من باشه فعلا در صدد اینم که راضیت کنم  رو صندلی عقب ماشین بشینی وکمربندت رو ببندی  امید دارم که پسرم خیلی عاقله وبه حرف مامانیش گوش میده قربون این گل پسر حرف گوش کنم برم یه عالمه بوس واسه عزیز دردونه خودمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)