طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

یک شب زیبا

1392/4/25 0:05
نویسنده : مامان طاها
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وروجک خوشگل وبامزه خودم قربونت برم که هنوز که ساعت 12 شبه شما مشغول شیطنتی بهت میگم بگیر بخواب میگی من خوابم نمیبره هنوز چشمام سنگین نشده وای از دست توی شیطون بلا که مثل موش بیداری  آخه بابایی هم خونه نیست با دوستاش رفتن استخر دیگه حسابی داری آتیش میسوزونی واز خوابهای طلاییت هم خبری نیست

 میخوام از دیشب واست بگم دیشب این موقع خونه مامان نسرین بودیم اولین جا با ماشین خودمون رفتیم خونه مامانی یه نیم ساعت نشستیم بعد هم رفتیم تو خیابونهای تهرون گشتی زدیم خوشبختانه شما نازدونه عاقل مامان با نشستن رو صندلی عقب کنار اومدی ومثل آقاها رفتی عقب نشستی فقط یه کم غرغر کردی وهمش میگفتی گرممه با اینکه کولر روشن بودومن حسابی یخ کرده بودم ولی تو همش دم از گرما میزدی وهی میگفتی خسته شدم بریم خونه یا میگفتی ضبط وخاموش کنید مغز درد گرفتم وای که از اون دهان خوشگل وکوشمولوت چه حرفای شاخ داری درمیاد بهت گفتم بگیر بخواب گفتی چرا واسم بالشت نیاوردی؟ منم گفتم ببخشید دیگه تکرار نمیشه بابایی بهت گفت اگر نق نزنی میبرمت بستنی فروشی شما هم گفتی من دوتا فالوده ویه بستنی میخورم قربون این فسقلی شکو بشم بعد از چند دقیقه دوباره نق نقای آقازاده شروع شد بابایی گفت الان میرسیم خونه بعد شما گفتی نــــــــــــــــــــه هنوز که بستنی فروشی نرفتیم فدای اون زبون شیرینت بشم بعد هم بابایی ماشین رو نگه داشت وگفت بیا بابا جون اینم بستنی فروشی بگوچی دلت میخواد شما هم به جای یه بستنی ودوتا فالوده یه معجون مشتی با مامانی خوردی که الاهی نوش جونت بشه شب قشنگی بود

دست بابایی گلت وهمسر عزیزم هم درد نکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:41
تایتانیک ــــــــ||ــ =”………….”— ___t/,_. …………. ,_ / __________________ با همه مسافراش فدات . . .
ارلا
4 مرداد 92 15:09
سلام وب نازی داری و مطالب جالب دوست داری تبادل لینک کنیم خبرم کن ممنون میشم راستی گل پسرتون هم خیلی نازه