طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

روز مادرویه گشت کوچولو

1393/2/2 23:22
نویسنده : مامان طاها
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربونم عزیز دل مامان31فروردین روز مادر بود ما تا شب خونه بودیم شما هم چندین بار به من گفتی مامانی روزت مبارک وکلی ماچم کردی که بهترین هدیه روز مادر برایم بود بابایی آخر شب گفت بریم بیرون از اونجایی هم که بابا ممی پیشمون بود داداشی رو گذاشتیم پیش بابایی تا بریم یه گشت کوچولو بزنیم وبرگردیم اول از همه رفتیم شهر بازی من وشما با هم سورتمه سوار شدیم که کلی کیف کردی برعکس تصور من اصلا نترسیدی عشقم بعداز شهربازی هم رفتیم پارک ساعی اونجا هم یک ساعت بازی کردی بعد هم برگشتیم خونه و شما زودی لالا کردی گلمخواب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)