طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

طاها جونی و اردک کوچولو

1393/2/18 18:50
نویسنده : مامان طاها
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلوی خوشمزه وآبدار مامانی جیگر طلای من امروز حالت چطوره امیدوارم همیشه لبخند قشنگت روی لبهای زیبات نقش ببنده قلب

عروسکم از اونجایی که شما از مرگ ناگهانی جوجه کوچولوت خیلی متاثر شدیغمناک بابایی دیروز برات دوتا جوجه اردک کوشمولو خوشگل خریدشما هم کلی ذوق زده شدی همش کنارشون بودی تا مبادا بمیرن قربون اون دل مهربونت برم

بهت گفتم طاها جون اگر اینبار اردکت مرد قول بده که گریه نکنی وقرار شد پسمل خوبی باشی ودیگه اجازه ندی الماسهای خوشگل وریزه ریزه ات روی صورت مثل ماهت غلت بخوره.

امروزصبح وقتی از خواب بیدار شدی رفتی سراغشون بعد اومدی کنار من که خواب بودم نشستی وگفتی مامانی اردک سیاهم مرد ولی خدا رو شکر اینبار دیگه گریه نکردی نمیدونم چرا به این زودی مرد فقط فکر میکنم که پرنده برای ما اومد نداره عزیزم بعداظهر قراره بریم شمال شما هم اردک کوچولو رو با خودت می یاری تا بذاریمش خونه بابا ممی آخه خیلی سر صدا داره وتو آپارتمان نمیتونیم نگهش داریم

نفسم الان دیگه باید برم وسایل سفرمون رو جمع کنم از ساری که برگشتیم با یه خاطره جدید دیگه در خدمتتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)