طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

تولد گل پسرم

1393/4/22 23:20
نویسنده : مامان طاها
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ღღღღღجونم زندگیم دنیای منღღپسمل 5 ساله من امروز روز تولدت بود انشاالله 120 ساله بشی مامانی. امشب بابایی برای شما وداداش اهورا یه کیک خوشگل زنبوری خرید با کلی بادکنک وفشفشه وشمع وکادو. چون داداشیت هم تو ماه تیر به دنیا اومده ما همیشه تولد جفتتون رو با هم میگیریم البته به احترام پسر ارشدم روز تولد آقا طاها رو جشن میگیریم یعنی اهورا باید 12 روز صبر کنه تا براش جشن بگیریم. خلاصه که امشب کلی بهتون خوش گذشت ما قرار بود تولدتون رو بریم خونه مامان مریم واونجا جشن بگیریم اما چون رفتنمون مصادف میشد با شبهای قدر تصمیم گرفتیم یه جشن 4نفره کوچولو بگیرم وهمینطور هم شد بابایی برای شما یه تفنگ خوشگل خرید وبرای داداشی هم دوتا ماشین کوچولوی خوشگل که انشاالله مبارکتون باشه عزیزای دلم

نور چشمی خونمون 5 ساله شد

دردونه ملوسم کادوهای زیبات مبارکت باشه

 

 زیبا روی من

عسلکهای مامانی

نفسمی

عشقم بعد از تولد وکلی بازی کردن از خستگی زیاد اینجوری خوابش برده فدای اون صورت ماهش بشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)