طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

مسافرت 8 مرداد

1393/5/14 4:20
نویسنده : مامان طاها
606 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكسلام هستی من زندگی من حالت چطوره عسلم امروز دوباره مامانی اومده با یه خاطره جدید دیگه

 

سه شنبه 7مرداد روز عید فطررو خونه بودیم اما قرار بود شب راهی ساری بشیم ساعت 11 شب بود که حرکت کردیم. وقتی رسیدیم بابایی رفت ماهبگیری ظهر وقتی از خواب بیدار شدیم بعد از ناهار من وشما وداداشیت به همراه مامان مریم رفتبم پارک تجن شما وداداشیت کلی بازی کردید صورتهای خوشگلتون رو هم گریم کردید خیلی بهتون خوش گذشت کلی ماشین سواری واستخر توپ وجامپی....بازی کردید

امیدوارم همیشه شاد باشید عزیزای دلم متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

فدای اون صورت زیبا و خندونت عروسکم

اینبار دلت خواست این شکلی بشی دردونه من

مامان مریم از پارک برات این عروسکهای بتمن و اسپایدر من رو خرید

(ممنون مامانی)

منم برات این عقاب رو خریدم که خبلی خوشت اومد

شب وقتی برگشتیم خونه عمه گلچهره اومد صبح هم بابایی از ماهیگیری برگشت تا ساعت 9 شب خونه بودیم برای شام بابایی گفت بریم بیرون رفتیم اصغر بره تو ساری بعد از شام هم رفتیم خونه عمو سالاریه یک ساعتی اونجا بودیم شما فسقلیها کلی با هم بازی کردید شب برگشتیم خونه وشما از فرط خستگی زودی لالا کردید جمعه بعداظهربه همراه عمو سالاراینا وعمه گلچهره وعمه ومامانی رفتیم پارک جنگلی شهید زارع  اونجا هم با مریم کلی بازی کردید بابایی شما ومریم رو برد وتمام وسایل بازی رو سوار شدیدکلی بهتون خوش گذشت. شنبه هم عمه گلچهره عازم مشهد بود شماومامان مریم همراه عمه رفتیدبابایی شما رو رسوند راه آهن  بعد از رفتن عمه شما با مامانی رفتی پارک وکلی خوش گذروندی مامان مریم هم برای عشقم دوتا عروسک خوشگل اسب وشیر جگوار رو خرید.

(مرسی مامانی)

بعد از اومدن شما از پارک هم راهی تهران شدیممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)