طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

هدایای گل پسری

1393/4/16 0:28
نویسنده : مامان طاها
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربونم قربون چشمای خوشگلت برم عزیز دلم امروز اومدم تا چند تا از هدایای خوشگلت روبرات بذارم تا ببینی که چقدر برای ما عزیز هستی وهمه دوستت دارن اول از همه از خودم که عاشقتم شروع میکنم

این کتاب کدوی قلقله زن و این لاکپشتهای نینجا رو روزی که بردمت دکتر برات خریدم

که البته قابل شما رو نداره

 

حالا چرا بردمت دکتر دلیلش این بود که کف پای دوتا فسقلیهای ما متاسفانه صافه وتا حدودی موقع شیطنت کردن وبپر بپر کردن اذیت میشن وپا درد میگیرن آقای دکتر گفت مشکل خاصی نیست فقط اینکه از سربازی معاف میشید واین مسئله ارثیه وشما به مادربزرگ پدرتون(مامان گل اندام) رفتید چون ایشون هم کف پاشون صاف بود البته خدا بیامرزدشون.

این حیوانهای خوشگل جنگل رو هم بابا شیرزاد برای گل پسریش خریده

آخه نفس ما عاشق حیواناته (ممنون بابایی)

 

این کفشهای خوشگل رو هم مامان مریم جون واسه نوه ارشدش خریده

(ممنون مامان مریمی)

 

این گودزیلا وکتاب رو به همراه یه دفتر نقاشی بابا ممی جون واسه طاها گلی خریده

(ممنون بابا بزرگ مهربون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)