طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

تقدیم به قند عسلم

1390/5/27 15:58
نویسنده : مامان طاها
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان این وبلاگ روتقدیم میکنم به تو عزیز دلم که وقتی بزرگ شدی اون موقع که یه مرد شدی وقتی که دیگه مامانی کنارت نبود با دیدن این وبلاگ یاد مامان بیافتی عزیز دلم الان شما 23ماه و 10روزت هست تو قشنگترین هدیه خداوند به من وبابایی هستی تو با اومدنت به زندگی ما روح تازه ای بخشیدی شما واسه ما خیلی عزیزی به گفته مامان مریمت شما سرمایه ملی ما هستی گاهی اوقات اینقدر شیرین هستی که دلم می خواد بخورمت عسل مامانی شاهزاده کوچولو دوستت داریم یه عالمه 

ماچماچ

niniweblog.com

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
6 تیر 90 15:01
وبلاگتون مبارك