طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

یادگـــــــــــــاری بــــــــــــــــرای تــــــــــــــــــــو

1393/8/29 18:48
نویسنده : مامان طاها
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه جونم عروسک ناز نازی مامان امروز اومدم برات چند تا از هدیه ها وعکسهای خوشگلت رو تو این صندوقچه خاطراتت

به یادگار بگذارم

اول چندتا از عکسهای خوشگل خودت رو میذارم

وبعد میریم سراغ هدیه هات

این عکس رو یه بار که یادم نیست کی بود وقتی با بابا ممی

رفته بودیم پهنه کلا ازت گرفتم

اینجا یه روز ظهر من داشتم داداشیت رو میخوابوندم وقتی از اتاق اومدم

بیرون با این صحنه مواجه شدم

الاهـــــــــــــی قربونــــــــــــــــــت بــــــــــــــرم عشـــــــــــقــــــــــــــــم

نفسکــهای مامانـــــی در حال نقاشـــــــــی کردن

عروســـــــــک زیبـــــــا روی مامان

این هدایا از طرف خودمه به گل پسرم البته به انتخاب خودش

این مرغ وخروسها و دایناسورها رو از پهنه کلا برات خریدم

 این سربازها رو هم از پهنه کلا برات خریدم

این سگ کوفی رو هم بازم از پهنه کلا خریدیم

این سگ اسکوبی دو رو هم از پهنه کلا خریدیم

این تفنگ رو هم بابایی تو مهر ماه برات خرید

ممنــــــــــــــــــون بابا جـــــــــــــونی

این سربازها رو هم بابایی برای داداش اهورا خرید اما از اونجایی که داداشیت علاقه نشون نداد شما گفتی اینها هم برای من بشه

تا پست بعدی بای بای عشقم

Gifs Animés je taime 96

 

پسندها (3)

نظرات (1)

بهار
3 آذر 93 3:08
سلام دنبال یکی از دوستانم میگردم اسمش فریباست و یک پسر داشت که اسمش طاها بود فکر میکنم الان باید همسن آقا طاهای شما باشه توی نی نی سایت آشنا شدیم و قبلا این وبلاگش بود http://www.my-life-chic.blogfa.com/ اگه درست اومدم بهم میل بدید ممنون