طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

چند تا دونه عکس

1390/7/5 17:09
نویسنده : مامان طاها
673 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا از حمام اومدی و وقتی موهاتو شونه کردم خیلی ناناز شدی گوگولی مامان قربون ژستت برم فدای اخمت که به دنیایی می ارزهاینجا هم مشغول تاب بازی هستی جوجوی مامان اینجا هم دعوات کردم تو هم مثلا موش شدی وخودت رو بین بالشتها قایم کردیاوف دلم میخواد بخورمتاینم آبلیمو خوردن به روش طاهاییقربون اون موهای فرفریت برم  خوشگلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
6 مهر 90 22:49
چه ناز شدی عزیزم وااااااااااااای چه اخمی هم کردی ادم میترسه میبوسمت عشق خاله