طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

ممنونم همسر عزیزم

1390/7/7 16:11
نویسنده : مامان طاها
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی امروز میخوام از بابایی مهربونت تشکر کنم آخه بابایی دیشب مامان رو سوپرایز کرد وبهم سه شاخه گل زیبا هدیه داد آخه مامانیت عاشق این گلهاست (رز ومریم). البته بابا جون همیشه ماهی یکی دوبار منو با هدیه های زیباش سوپرایز میکنه مامانی هم که عاشق سوپرایزه.

همسر عزیزم خیلی دوستت دارم وعاشقانه میپرستمت وبابت همه زندگیم ازت ممنونم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس       

اینم عکس گلهای زیبای که بابایی به مامان هدیه دادوای که چه بوی نازی دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
13 مهر 90 10:32
سلام به به چه گل هایی دست بابایی درد نکنه که هوای مامانی رو داره طه جون چه طوره خوبه ان شا الله سلامت باشه همیشه
مامان کیان و کارین
13 مهر 90 10:44
سلام . خوبی گلم ؟ مرسی که به کیان من رای دادی . بوووووووووووس واسه طاهاکوچولو من هم لینکتون کردم .