طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

شنبه 16 مهر 1390 روزجهانی کودک

1390/7/20 18:42
نویسنده : مامان طاها
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم قربونت بشم روزت مبارک ماچماچماچکودک کوچولوی مامان انشاالله تمام روزهای کودکیت را با خاطرات خوب وقشنگ جاودانه کنی niniweblog.comعزیز دلم امروز نی نی وبلاگ یه مسابقه گذاشته بود واسه شما نی نی های دردونه که ما مامان ها باید در وصف شما جمله ای مینوشتیم اما متاسفانه مامانی ما این بار برنده نشدیم نه که جمله مامانی زیبا نبوده باشه. چون که قرعه کشی انجام دادن ودوست جونهای شما یه تعدادیشون برنده شدن و جایزشون اینه که عکسشون واسه مدتی ویترین نی نی وبلاگ رومزین میکنه .میدونم که توی یه جمله نمیشه وجود گرانبهای تو عزیز دلم رو توصیف کنم اما مامانی این جمله را برای شما نوشته بود: (به پاکی قلبت قسم بدون طنین صدایت نمی توانم زندگی کنم ای کاش بدانی در تک تک لحظه هایم جای گرفته ای وبرای من هیچ چیز آرامبخش تر از حضورت نیست وسعت معصومیت هایت به اندازه تمام دنیاست تبسم تو تجسم تمام خوبیهاست زیباترین گلها رابرای زندگیت وکوتاهی عمرشان را برای غمهایت آرزو میکنم فرشته آسمونی مامانی روزت مبارک باد)اما مامانی من از اون روز تا حالا هر چی سعی کردم نتونستم این پست رو بذارم تو وبلاگت آخه با این سرعت پائین اینترنت خیلی وقتها به مشکل میخورم البته پست های دیگتو گذاشتم اما نمیدونم چرا این یکی نمیشه اما مامانی هر روز سعی میکنه تا بالاخره موفق بشه. طاهای خوشگل من شما بزرگترین معجزه زندگی ما هستی. پس بازم روزت مبارک عسلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
26 مهر 90 19:50
سلام گل پسر خوبی نازی چه قدر با این خوابیدنت روزت هم با کلی تاخیر مبارک باشه سالم باشی و شاد همیشه