طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

عشق مادرانه

1390/8/9 19:40
نویسنده : مامان طاها
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مونس تنهایی هایم امروز اومدم تا باز هم برایت نامه ای بنویسم تا بدانی که چقدر حضورت برایم ارزشمند وګرامیست                                                                                میوه ی وجودم دیګه واسه خودت مردی شدی دیګه هر چی دلت میخواد رو میتونی بهم بګی فدای اون زبون شیرینت بشم قربون اون خنده های قشنګت برم خیلی وقته که میخواهم این نوشته ها را برایت بګذارم اما تا به امروز فرصت نکردم البته بین خودمان باشد ګاهی هم تنبلی کردم اما با وجود شیطنت های تو عزیز دلم دیګر مجالی برای نوشتن نداشتم قربون اون بازیګوشی های شیرینت بشم مامانی خودت میدونی که چقدر برایم عزیزی وچقدر وجودت زندګی ما را ګرم تر کرده                           به وسعت تمام دریاها..........                                                                                          به زیبایی تمام ګلها............                                                                                             به اندازه تار تار موهایت.....                                                                                              به قیمت تمام جوانیم..........                                                                                           به اندازه ۲سال و۳ماه بی خوابی.....                                                                                   وخلاصه به اندازه تمام زندګیم عاشقانه دوستت دارم                                                                                                                                         اما باز هم این را بدان که هیچ کلمه ای نیست که عشق مادرانه من را نسبت به تو عزیز دلم کاملا توصیف کند چون تو برایم بالا تر از این حرفهایی                                                               من برایت ارزوها دارم ولی۰۰۰آرزو میکنم تو آن کسی شوی که شایسته ودر خور تو باشد                  من برایت آرزوها دارم ولی۰۰۰ اګر تو سربلند باشی وراضی من هم شاکرم                                     من برات ارزوها دارم اما...آرزوهای تو برایم مهمتراست                                         واین را بدان که همیشه برای موفقیتت تلاش میکنم تا تو را در عرصه ای که لیاقتش را داری ببینم برایم همین کافیست که تو را همیشه ودر هر حال شاد وموفق ببینم                                                                                                                          وخداوند را شاکرم که لیاقت مادر شدن را به من داد تا تو عزیز دلم را در دامان عشق                 ومحبتم پرورش دهم واین را بدان تنها تو هستی که برایت از جان ودل مایه میګذارم                   پسرم صدای تو قشنګ ترین سمفونی دنیاست                                                              مخصوصا لحظه هایی که با ان لحن شیرین کودکانه ات صدایم میکنی ومرا در آغوش میګیری وچندین بار بهم میګی که دوستت دارم                                                                         وای که دلم میخواهد با تمام وجودم بفشارمت اما چه فایده زود کلافه میشی واز کوره در میروی وشاید هم توی دلت میګی                                                                                                                                      بسه دیګه مامانی دیګه داری روتو زیاد میکنی قربونت بشم مامانی من تمام تلاشم را برای              بهترین بودنت۰۰۰                                                                                                           آرامش داشتنت۰۰۰                                                                                                          شادبودنت۰۰۰۰۰۰                                                                                                                                                                                                      وخلاصه لذت بردنت از تمام دوران زندګیت را میکنم                                                                                                                                    هستی من                                                                                                                                                                             واز تو هیچ توقعی ندارم همه اینها برای تو احساس پاک مادرانه است و بس             ٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭                                                                                                                           از خداوند میخواهم که همیشه ودر همه حال مراقبت باشد وروزی هزار بار خدا را برای همچین نعمت سالم وزیبایی شاکرم دیګر نمیدانم چه بګویم فقط میدانم که در کنار تو بودن یعنی تجسم تمام خوبیها                                                                                                                 پس باش تا با ترنم دلنشین صدایت زندګی کنم و تو رالبریز عشقت کنم                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               فرشته کوچولوی من دیوانه وار عاشقتم
niniweblog.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مژگان مامان درسا
10 آبان 90 12:22
سلام عزیزم .پسر گلت جطوره ؟ از طرف خاله و درسا گلی ببوسش . در مورد سوالت وقتی رفتی توی محیط گوگل تایپ کن (www.loonapix.com ) و بعد که لیست سایتها میاد جلوت روی همون سایت loonapix کلیک کن یک صحفه میاد جلوت که بعد از آرم loonapix زیر اون چهار تا پنجره هست که چهار تا حالتی که دوست داری عکساتو درست کنی هست که روی هر کدوم کلیک کنی یک سری قاب و افکت و غیره بهت نشون میده هر افکت یا قابی که خواستی روش کلیک کن صحفه بعدی باز میشه که وسط صحفه نوشته upload 10photo زیر اون پنجره هست که عکس را آپلود میکنه البته قبل اون سایز عکست را کم کن بعد از آپلود کردن زیر اون عکس آپلود شده نمایش داده میشه گه زیر عکس نوشته create image روی آن کلیک کن عکست روی اون افکت فرار میگیره و عکست را دانلود میکنی . به توضیحات پیجیده ام توجه نکن خیلی راحته انشالله تونسته باشم کمک کن . اون دوتا سایت هم همین طوره . دوستتون دارم.