طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

ممنونم عشقم

1390/8/10 14:24
نویسنده : مامان طاها
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز اومدم  از طرف خودم وشما از بابایی ګلت تشکر کنم آخه بابا جون دیشب زحمت کشیدن برای من وشما کلی لباس های خوشګل خریدن یه پالتوی خوشګل ویه سری لباس خونګی واسه مامانی ویه بلوز شلوار زیبا به همراه یه پلیور ناز وخوشګل واسه طاها جون مرسی همسر عزیز وبابایی مهربون niniweblog.com               من و پسر ګلت همیشه قدردان زحمات هستیم                                                                    همسرم تمام عمرمدیون نګاه زیبایت هستم وبا امید بودنت زنده ام وعاشقانه در کنارت می مانم و بیشتر از همه دنیا دوستت دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هستي
11 آبان 90 17:11
سلام جمعه ساعت 20 منتظر حظورتون در وب عصر ململي هستيم http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ به وب خودمم بياين ونظرتونو و درمورد ململ بگيد
مژگان مامان درسا
11 آبان 90 22:24
سلام مامی من دیروز اومدم توی نظرات پست قبلی ات شرح کامل سایت هایی که برای افکت عکس ها میخواستی نوشتم ولی الان نیست نظرو گرفتی یا نه بهم خبر بده در ضمن لباسهای خودت و طاها مبارکتون باشه . بوس بوس





سينا و كيميا
15 آبان 90 13:57
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زدي . براي تيكر ها هم بعد از اينكه هر كدوم رو جدا ساختي ميري توي تنظيمات قالب وبت و بعد از كد مربوطه رو pasteميكني من خودم چند بار امتحان كردم تا تونستم يه جور خوب رديفشون بكنم تو هم حتما موفق ميشي خانمي بازم ازت ممنونم گلم اميدوارم تونسته باشم بهت كمكي بكنم