طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

جوجوی مامانی

1390/9/10 15:17
نویسنده : مامان طاها
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم چند روز پیش بردمت تو حیاط ولی از اونجایی که هوا خیلی سرد بود رفتیم تو پارکینگ وسالن چند تا عکس خوشگل هم ازت انداختم 

                                                 

  اینم عکسهای نفسمتصاویر متحرک ( مختلف ) همراه با کد, کد عکس حرکتی, گالری عکس سوسا, كد عكس متحرك (انيميشن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل وآریا
10 آذر 90 15:29
سلام عزیزم.چرا گلم نظراتتون اومد ولی من دیروز و پری روز امتحان داشتم نتونستم خیلی بیام نت.من براتون درست میکنم وکدش را میفرستم.کدوم عکس ها میخواهید باشید؟کاری که روی عکس پریسا کردم وتوی آموزش پستم بود خوب بود که برای وبلاگ شما هم بکنم؟