طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

عکسهای عروسکم

1391/7/14 5:35
نویسنده : مامان طاها
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم امروز می خوام چند تا دونه از عکسهای قدیمیتو واست بذارم وای که چقدر جیگری عزیزم .

این عکس مال دورانیه که موهای نازنینت فرفری وبلند بود.

اینجا هم خونه عمه بابایی عمه نازیه که بعد از کلی بازی ساعت 2 شب روی مبل خوابت برد البته دوست نداشتی بخوابی عمو سعید بهت گفت برو تو بغل مامانیت بخواب و از اونجایی که شما کمی از عمو سعید حساب میبری اومدی وبعد ازگذشت 3دقیقه فورا خوابت برد آخه خیلی خسته بودی گلم .وای که چه ناز خوابیدی وقتی می خوابی مثل فرشته ها میشی واگر کسی از شیطنت هات خبر نداشته باشه میگه آخی این بچه چقدر آرومه.

قربونت برم کوچولوی من که مثل فرشته ها خوابیدی.

این دوتا عکس هم مال زمانیه که بابایی موهاتو کوتاه کرده بودولی نمیدونم چرا جنس موهات تغییر کرد صاف و سیخ سیخی شد وقتی آب میزنی انگار که سشوار کشیدی وفشن کردی قربون پسر خوش تیپم بشم توکی اینقدر بزرگ شدی که من نفهمیدم انگار همین دیروز بود که برای اولین بار تو آغوشم گرفتمت مرد کوچولوی من عاشقتم.

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی
14 مهر 91 19:22
هزار ماشاله اقا طاها چقدر بزرگ و اقا شده.. خدا حفظش کنه... ببوسش