طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

روزهایی که گذشت.................سد لار

1391/8/5 4:14
نویسنده : مامان طاها
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگم الان که من دارم واست مینویسم شما مثل یه فرشته کوچولو وناز لالا کردی امروز میخوام خاطره یه روز قشنگ رو واست ثبت کنم ما روز ١٩ خرداد ٩١ به اتفاق ٢تا از دوستهای بابایی به همراه خانوادشون برای تفریح به سد لار رفتیم صبح ساعت ٩راه افتادیم وبرای ناهار اونجا بودیم روز خوبی بود خوش گذشت اینم عکس هاش

این عکس رو ساعت ٨صبح وقتی آماده شدی ازت گرفتم

قربون اون صورت گرد وتپلیت بشم عسلکم

این ٢تا عکس رو هم به زور ازت گرفتم چون اصلا به دوربین نگاه نمیکردی وهمش

سرگرم بازی با لنسر بابایی بودی از اول تا وقتی برگشتیم تو دستت بود

 وجرات هم نداشتیم ازت بگیریم چون باجیغ وداد

 حرفت رو پیش میبردی قربون پسر ماهیگیرم بشم

اینم عکسهای آقا طاها وجناب بعبعی که خیلی ازش خوشت اومد ونازش کردی

طاها میون لاله ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)