طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

جشن یادگیری مرحله 1 تراشه های الماس

1391/10/1 14:11
نویسنده : مامان طاها
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگ باسوادم. امروز 26 مهر 91 شما مرحله1 تراشه های الماس رو با موفقیت کامل آموختی و این دوره فقط 18 روزبرای شما طول کشید بعضی روزها حتی خیلی مشتاق بودی و 3کلمه رو هم با هم یادمیگرفتی. من فقط روزی نیم ساعت باهات کار میکردم اما از اونجایی که شما گل پسرمامانی خیلی باهوشی خیلی زود یادگرفتی ومن هم تصمیم گرفتم برای تشویق بیشترت یه جشن کوچولو واست بگیرم چهارشنبه 26 مهر مامان مریم وعمه اومدن خونمون ومن هم پنج شنبه به بابایی گفتم تا واسه شمایه کیک کوچولو بگیره تا دور هم واست به قول خودت تولد بگیریم آخه شما عاشق تولد و شمع وکیک هستی پنج شنبه ظهر هم شما ومامان مریم دوتایی رفتید بیرون تا یه گشتی تو خیابون بزنید وقتی برگشتی مامانی  یه کاپشن و شلوار سرمه ای خوشگل به همراه دو جفت جوراب واست هدیه خریدن که دستشون درد نکنه

 اینم یه عکس خوشگل از گل پسر باسواد من وکیک کوچولوش که نصف بیشتر کیک رو خودش خورد (نوش جونت باشه نفسم)niniweblog.com

 این فیل حباب ساز رو هم عمه بهت هدیه دادن( ممنون عمه جونی)

این سی دی ها رو هم مامان مریم واست خریدن (مرسی مامانی)

واین کتاب خوشگل رو هم باز مامانی زحمت خریدش رو کشیدن دست گلتون درد نکنه

 

 ٢٨ مهر روز جمعه هم مامانی اینا رفتن ساری از روز شنبه ٢٩ مهر هم  شمامرحله ٢ تراشه های الماس رو شروع به یادگیری کردی گلم

niniweblog.com

دوستت دارم وعاشقتم کوچولوی باسوادم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)