طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

روزهای گذشته .................جیگر مامان مریض شد

1391/12/21 16:33
نویسنده : مامان طاها
299 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل خوشگل مامانی 20 دیماه روز چهارشنبه سرمای سختی خورد وحسابی تب کرد الاهی که مامان واست بمیره که رنج ودردتو نبینه. شب تا صبح همش پاشویت کردم وبه کمک استامینوفن تبت رو کنترل کردم پنج شنبه هم خیلی بی حال بودی وهمش خواب بودی تبت پایین نمیومد بابایی از داروخانه واست دارو خرید تبت بهتر شد اما هنوز درد داشتی وبی حوصله بودی بابا جون واسمون یه سوپ خوشمزه درست کرد. بعداظهر هم واسه اینکه بذاری پاشویت کنم بابایی رفت واست یه فوتبال دستی خرید تاسرت گرم بشه وکمتر بهونه بگیری البته اینم بگم که خودمم بد جور سرما خورده بودم وای که چقدر بده دوتا وروجک داشته باشی مریض هم باشی دیگه رمق واسم نمونده بود خلاصه بعد از6روز جفتمون کاملاخوب شدیم خدا رو شکر که اهورامریض نشد و بدن کوچولوش در برابر ویروسی که تو خونمون بود خوب مقاومت نشون داد.الاهی که دیگه هیچوقت مریض نشی ملوسک مامانی   

اینم 2 تا عکس از آقا طاهای مریض مامان

الاهی که قربون اون چشمای بی حال ومعصومت بشم عروسک من     Emoticon

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)