طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

پسرم............. عشقم

1392/1/30 20:19
نویسنده : مامان طاها
345 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ عشقی بالاتر از عشق مادر به فرزند نیست وهیچ لذتی بالاتر از این نیست که وقتی توی یه حال و هوای دیگه ای هستی وداری کارهات رو انجام میدی یا اصلا تویه عالمه دیگه هستی پسر نازنینت از توی اتاق داد بزنه که مامان مامان بعد کارت رو بذاری کنار وبری توی اتاق بگی چیه عزیزم چی شده بعد اون با اون صورت خندونش رو کنه بهت وبگه مامان خیلی دوست دارم عاشقتم وای میدونی چه حسی بهم دست میده من که عاشق این لحظه هام بعد تمام خستگی های روزم تموم میشه وهیچ چیز شیرین تر از این نیست که کوچولوی نازنینت رو بغل کنی وببوسی

 

 

وااااااای خدای من ازت ممنونم به خاطر این امانتی که بهم دادی ،انرژی ای که بهم میده  غیر قابل توصیفه عاشقشم میپرستمش همیشه تو لحظه ای که انتظارش روندارم وپیش خودم فکر میکنم که نکنه مادر خوبی نباشم یه صدایی از دور بهم میگه که عاشقتم دوست دارم واون موقع است که دیگه همه دردهام رو فراموش میکنم طاها جونم عاشقتم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)