طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

طاها وشهرزاد قصه گو

1392/3/7 18:37
نویسنده : مامان طاها
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازنینم چطوری پسر باسواد وباهوش من 

عزیزم٢٢ اردیبهشت ٤٦ ماهگرد زندگی شما بود که انشالله مبارکت باشه قند عسلم

  اونشب بابایی بدون اینکه من چیزی بهش بگم واسم مجله شهرزاد رو خریده بود قبلا تبلیغش رو فقط تو نی نی وبلاگ دیده بودم فکر نمیکردم که اینقدر مطالب جذابی داشته باشه بیشتر مطالبش اموزنده بود خیلی خوشم اومد وبه بابایی گفتم از این به بعد این مجله رو ماه به ماه برام بگیره 

بعداظهربود مشغول خوندن مجله شدم تلفن زنگ زد وقتی صحبتم با تلفن تموم شد دیدم گل پسری مجله به دست دراز کشیده وداره صفحاتشو ورق میزنه  تعجب کردم آخه همیشه عادت داشت مجلات منو پاره کنه اما این بار خبری از خشونت نبود خیلی خوشم اومد که این مجله تونسته اینطوری توجه نفس مامان رو به خودش جلب کنه داشت به عکسهای صفحه کدوم  اسباب بازیهای برای کدوم بچه  نگاه میکرد وازم خواست که اون گاو موزیکالی رو که دیده بود واسش بخرم  

همینطور که ورق میزد به قسمت فرفره رسید ازم خواست که داستان آنی رو واسش بخونم منم براش خوندم خیلی خوشش اومد. بعد قصه آدرین رو براش خوندم که خیلی با حوصله نشست وتوجه کرد البته بعد از خوندن قصه ها کلی ازم سوالهای رنگارنگ پرسید بعد هم بازی اختلافها رو با کلی هیجان بازی کردیم خلاصه عصر خوبی بود با شهرزاد

 این عکسها هم شکار لحظاتیه که شماپسر نازنینم با شهرزاد تنها بودی وداشتی تو صفحاتش دنبال کلمه هایی میگشتی که میتونستی بخونی وهر وقت چیزی پیدا میکردی با کلی ذوق به مامان نشون میداد ی ومامانی هم کلی قربون صدقه ات میرفتقلبقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)