طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

نفسم شما عشق مامان وبابایی

1392/8/1 1:02
نویسنده : مامان طاها
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید خونه ما حالت چطوره قند ونباتم امیدوارم همیشه شاد وخندون باشی عسلک من جوجوطلا الان که من دارم مینویسم شما مثل یه فرشته زیبا لالا کردی یکشنبه بود که قرار شد من وبابایی بریم خرید واسه همین مامان نسرین اومد تاپیش شما دوتا وروجک بمونه ساعت12 بود که منو بابایی رفتیم وتا ساعت 3برگشتیم منم از بازار واسه شما کیف ودفتر نقاشی وماژیک خریدم تا کیف باب اسفنجی رو دیدم یادگل پسرم افتادم آخه نفسم عاشق این کارتون وکارکترش بابه. بعد که داشتیم از بازار برمیگشتیم این مار کوچولو رو هم واست خریدیم وگذاشتم تو کیفت وقتی دیدیش یه کوچولو ترسیدی فدات اون دل کوچولوت بشم خرید دفتر نقاشی وماژیک هم نظر بابایی  مهربونت بود چون شما علاقه زیادی به نقاشی کشیدن نداری وهمش میگی من جز خط خطی کردن چیز دیگه ای بلد نیستم خواستیم که اینطوری تشویقت کنیم همینطور هم شد از اون روز به بعد تلاشت واسه هرچه بهتر کشیدن نقاشی بیشتر شده البته من وبابایی هم کمکت میکنیم عروسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد پارسا
2 آبان 92 16:41
سلام مامانی سلام ناناز خاله مبارکت باشه انشاالله به سلامتی مامانی نقاشی های گل پسر رو بزارید داخل وبلاگ ما هم ببینیم
مامان محمد پارسا
2 آبان 92 16:41
عیدتون هم مبارک
مامان آزاده
22 آذر 92 17:10
سلام پسر منم عاشق بابه این کیف رو هم داره