طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

آبگرم لاریجان

1392/9/30 20:03
نویسنده : مامان طاها
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان چشم وچراغ خونه آهای شکلات خوشمزه من حال واحوالت چطوره جینگیلی مامان

niniweblog.com

 

امروز هم اومدم تا دوباره بعد از مدتها غیبت برات بنویسم

 سه شنبه 28 ابان ساعت 11شب  بود که یکدفعه بابایی گفت موافقی بریم ابگرم لاریجان من هم  که عاشق تفریح وخوشگذرونی با سریع آماده کردن شما وداداشیت موافقت خودم رو اعلام کردم هوا خیلی سرد بود وجاده برفی بود دیر وقت رسیدیم یه اتاق اجاره کردیم وبرای یک روز اونجا موندیم امانتونستم شما وداداشیت رو ببرم داخل وان ابگرم چون مریض بودید واون شب به خاطر مریضیتون حسابی اذیت کردیدوکلی بهونه گرفتید وتا صبح چند بار از خواب بیدار شدیدومسلما اگر می‌رفتید داخل ابگرم وبعد میومدید تو هوای سرد مریضیتون بدتر میشد من وبابا هم کل شب روبیدار بودیم برای صبحانه بابا کره وتخم مرغ محلی خرید که خیلی چسبید وقتی بیدار شدید بعد از خوردن صبحانه مشغول بازی شدید بابایی هم کمی استراحت کرد تا بتونه رانندگی کنه ساعت 2 بعدازظهر بود که به طرف تهران حرکت کردیم شما وداداشیت هم کمی خوابیدید. تو راه چند تا عکس از طبیعت گرفتم چون واقعا منظره قشنگی داشت اما چون سرد بود نتونستم از شما عکس بگیرم عزیزای دلم.

 برای خوردن آش امام زاده هاشم ایستادیم شما وداداشت هم بیدار شدید

و آش خوردید بعد هم تا رسیدن به خونه بیدار بودید وکم وبیش غر زدید فداتون بشم این هم از مسافرت یکروزه ما 

ممنون همسر عزیزم 

niniweblog.com

 

  مرسی بابایی دوست داشتنی تو ماچمهربونترین بابای عالمیماچ

قلبقلبدووووووووووووووست داریمقلبقلب ♥♥هواررررررررررتا♥♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)