طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

پارک ساعی

1392/10/24 19:11
نویسنده : مامان طاها
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهم به چشمون سیاهم وای که چقدر من آقام عزیز دل مامان وبابام. niniweblog.com

امروز اومدم تا خودم واسه خودم بنویسم مامانی گفت که بابایی 22 دی ما رو برد پارک لاله حالا من بقیشو مینویسم.

چون من خیلی پسر ناز ونفسی هستم بازم منو بردن پارک یعنی 23 دی هم دوباره رفتیم خوشگذرونی اما این بار رفتیم پارک ساعی که خیلی بهم خوش گذشت. کلی تاب بازی وسرسره سواری کردم و کلی هم تو پارک بدو بدو کردم وحسابی انرژیم رو تخلیه کردم کلی دنبال گربه ها دویدم وپیشی بازی کردم مامانیم هم تو سرسره بازی کلی همراهیم کرد .

 خلاصه خیلی بهمون خوش گذشت. توراه برگشت هم بابا جون واسمون معجون خرید که خیلی چسبید مرسی بابایی عزیزم.

 اینم چند تا عکس خوشگل از گل پسری (البته به قول مامانیم)

اینجا دارم از این تار عنکبوت میرم بالا  مامان میگه آفرین پسر قهرمانم

 

 

ممنون از بابا ومامان خوبم که اینقدر به فکر من وداداشیم هستند یه بوووووس گنده واسه مامانی وبابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهناز
14 اردیبهشت 93 13:02
خیلی خوشگله مزه داره به وب ما هم سری بزن