طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

برفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بــــــــــــــــــــازی

1392/11/15 21:30
نویسنده : مامان طاها
262 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام قند ونباتم عروسکم امروز صبح که از خواب بیدار شدیم داشت برف میبارید شما هم که عاشق برف بازی هستی گفتی مامان میشه منو ببری تو حیاط برف بازی کنم منم بهت گفتم اگر پسمل خوبی باشی بعدازظهر که داداشی خوابید میبرمت تا ظهر صد بار رفتی پشت پنجره و گفتی مامان پس کی میریم قربون این اشتیاقت برم مامانی . با اینکه کلی شیطونی کردی اما ساعت 4 که بابایی اومد خونه وداداشی خوابید من و شما رفتیم برف بازی حسابی لباس تنت کردم اخه  هوا خیــــــــــــــــــــــلی سرد بود و هم شما یه کوچولو مریض بودی وهم من یکم گلو درد وسردرد داشتم اما نمیشد از این روز قشنگ چشم پوشی کرد وقتی رفتیم توحیاط واست یه گوله برفی درست کردم ودادم بهت وتو شیطون بلا به سمت خودم پرتابش کردی کلی برف بازی کردیم خیلی بهت خوش گذشت قربونت برم. بعد هم که سردت شد رفتیم تو پارکینگ وتو ماشین نشستیم شما هم کلی فرمون روچرخوندی وحسابی رانندگی کردی خلاصه در کنار تو بودن بهم خوش گذشت اخه نمیدونی وقتی اشتیاقت رو واسه برف بازی میدیدم یاد بچگیهای خودم می افتادم اخه منم مثل تو عاشق برف بودم امیدوارم تمام لحظات زندگیت به سفیدی برف باشه مامان جون. زیاد ازت عکس نگرفتم چون بیشتر سرگرم بازی بودیم فقط همین یه عکس رو گرفتم اونم برای یادگاریماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)