طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

باباییه هنرمند

1392/11/22 0:45
نویسنده : مامان طاها
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته زمینی من چطوری گل پسرم عزیزم این پست رو واسه تشکر از بابایی برات میذارم آخه دیشب من تو گیر ودار این بودم که شام چی درست کنم وبابایی بعد از مدتی به دادم رسید البته اینم بگم که بابایی اصولا تو غذا درست کردن به من کمک میکنه وحتی گاهی اوقات هم که من حوصله پخت وپز ندارم خودش برامون شام وناهار درست میکنه.چشمک

(ممنون همسر عزیزم)

اما دیشب گفت که میخواد واسمون کباب درست کنه آخه بابایی استاد آشپزیه مخصوصا کباب که تو این کار علاوه بر اینکه تبحرو تخصص خاصی داره مدرک هم داره خلاصه هنرنمایی بابا شروع شد اول حسابی گوشتها رو طعم دار کرد وبعد به سیخ کشید اونم از جنس چوبیش بعد منم که دیدم خیلی خوشگل وبا سلیقه درست کرده حیفم اومد که از این هنرنمایی زیبا عکس نگیرم واسه همین دوربین به دست رفتم سراغ هنر زیبای بابایی وچند تا عکس ازش گرفتم تا یادگاری بمونه راستی خیلی هم خوشمزه شده بود . الان هم اومدم تا بذارمش اینجا تا وقتی بزرگ شدی ببینی چه بابای هنرمندی داشتی وقدردان زحماتش باشی گلم.

همسر عزیزم ممنون از اینکه این همه به فکرمایی و سراسر مایه آرامشمونیقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)