طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

طاها وبلدرچین هایش

1392/11/24 17:32
نویسنده : مامان طاها
319 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام مهربونم دردو بلات به جونم ای پسر قشنگم دور سرت بگردم فرشته ناز من دوست دارم یه عالم. فرشته من سلام گل یاس من امروز دوباره مامانی واست یه خاطره دارهماچ

عزیزم چند هفته پیش بابایی رفته بود پیش یکی از دوستانش که پرورش بلدرچین داره وقتی بابایی اومد دیدیم 4 تا مهمون هم همراهش آورده طاهای مامان خیلی خوشحال شد اهورا از اون خوشحالتر واین بلدرچینها وسیله بازی گل پسریها شدن.

 3تاشون ماده هستن ویکدونه نر دارن. شما وداداشیت حسابی این بیچاره ها رو میچلونید وکلی تو سر و کلشون میزنید خلاصه بگذریم بعد از چند هفته جوجوهای پسرام تخم کردن یعنی درست از شب 21 بهمن شروع کردن به تخم گذاری شب اول یکدونه تخم گذاشت ولی شب دوم سه تا وشب سوم هم سه تا دیگه یعنی دقیقا هر کدوم شبی یکدونه تخم میذارن وطاها جون تا چشمش به تخمشون می افته کلی ذوق میکنه که مامان بیا بیا دوباره تخم گذاشتن فدای این ذوق کردنت بشم من. اینقدر ذوق میکنی که نزدیک یک ساعت این خوشحالیت ادامه داره وهمش از بلدرچین هات صحبت میکنی نفس مامان ساعت که 6بعدازظهر میشه همش منتظری که جوجوهات تخم کنندآخه تخم گذاریشون دقیقا از ساعت 6بعدازظهر شروع میشه وتا ساعت 12شب طول می‌شه که جوجوها 3تا تخم تحویل پسری بدهند ونفس مامان حسابی ذوق کنه تا امروزکه هفت تا تخم گذاشتن هیچ کدوم رو نخوردی گذاشتی تو یخچال تا زیاد بشن وازشون عکس بگیریم اما مامانی من از همین هفت تا واست عکس گرفتم تا شما بیشتر از این منتظر نمونی واین تخمهای کوچولو رو نوش جان کنی.راستی واسشون اسم هم انتخاب کردی

 اسامی بلدرچینها : گل پری*ناز پری*پرپری*برفی*

 

اینم تخمهای کوشمولو وخوشگل بلدرچین های آقا طاها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 1:26
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . http://upload7.ir/imgs/2014-03/62773046934858211774.jpg
پارمیدا
8 اردیبهشت 93 18:45
مهم این نیس که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یک نفر... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥