طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

هدایای عشقم

1392/12/12 13:49
نویسنده : مامان طاها
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من پرنس کوچولوی من امروز اومدم تاکادوهای قشنگی رو که تو ماه اسفند هدیه گرفتی برات بذارم به ******امید هدیه دانشگاه رفتنت عزیزم *******

این سی دی ها رو بابایی گلت برات خریده که هر کدوم رو چندین بار نگاه کردی ولذت بردی گلم

ممنون بابا جون

این 5تا کتاب رو هم بازم بابایی بهتر از گلت برات هدیه گرفت ومنم چندین بار برات خوندمشون

به طوری که دیگه حفظ شدم***  بازم مرسی بابایی مهربون ***           

این تفنگ خوشگل رو هم باز بابایی مهربون که عاشقشیم واسه طاطا جون خرید مرسی بابایی عزیزتر از جونمون

 این عروسک پاتریک وساعت بن تن رو هم من در روز ١١ اسفند وقتی که با بابایی رفته بودیم واسه خرید عید برات خریدم اونروز مامان نسرین اومد خونمون وشما وداداشی پیش مامانی موندید ومن وبابایی هم رفتیم خرید واین هدایا رو واسه گل پسرم گرفتم

 بابایی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)