طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

کودک نخبه من

1393/2/15 19:48
نویسنده : مامان طاها
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم فرشته کوچولوی با سواد من قربون صورت ماهت بشم عزیزم من دیروز یه تصمیم گرفتم واز گرفتن این تصمیم خیلی خوشحالم چون تو با این کار من خیلی شاد شدی

مامانی الان چند وقتی هست که شما 3 مرحله اول تراشه های الماست رو تموم کردی و وارد قسمت انگلیسیش شدی منم برای اینکه انگلیسی رو از ابتدا شروع کنی ومعنی تمام کلمه ها رو خوب خوب یاد بگیری دیروز 14 اردیبهشت برات پکیج کودک نخبه 2رو سفارش دادم کلی ذوق کردی همیشه وقتی تو تلویزیون میدیدی میگفتی مامانی من از اینا میخوام ومنم بهت میگفتم هر وقت تراشه ها رو خوب یاد گرفتی میخرم بالاخره اون روز رسید وکودک نخبه من به آرزوش رسید

به امید روز فارغ التحصیلیت از دانشگاه

گروه گل یاسمبارکت باشه پسر باسواد منگروه گل یاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)