طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

قشنگترین روز زندگیم

1390/5/30 14:00
نویسنده : مامان طاها
705 بازدید
اشتراک گذاری

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS امروز یکی از  قشنگترین روزهای خداست امروز روز ازدواج مامانی وباباییهمن وبابایی 24/5/87 ازدواج کردیم از خداوند بزرگ ممنونم که یکی از بهترین مردهای دنیا را به من هدیه دادهمسر عزیزم  دوستت دارم وعاشقانه میپرستمت وجود تو بهترین وزیباترین هدیه  است که خداوند مرا لایق آن دانست    و هدیه من قلبی است سرشار از عشق ومحبت که فقط برای تو  می تپد    سومین سالگردیکی شدن عشقمان مبارک ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nafasemaman
24 مرداد 90 17:43
ایشالاه مبارک باشه ایشالا سالیان سال باهم زیر یک سقف زندگی کنیدو پیر بشید خیلی خوشحالم براتون ارزوی بهترین هارو دارم
ني ني شكلك
24 مرداد 90 18:31
سلام من هم شما را لينك كردم.
مامان نیایش
26 مرداد 90 2:36
سلام خانومی اول مبارک باشه تولد گل پسر البته با یک ماه تاخیردوم هم مبارک باشه سالگرد ازدواجتونو سوم هم ممنون به وبلاگ نیایش اومدی خوشحال میشم بازم بیای و لینک شدی با اجازهو از همه مهم تر سوالت عزیزم من یه پیوند توی لینک هام هست به اسم فریم عکس برو توش قابت رو انتخاب کن روش کلیک کن و بعد از قسمت browseکه برات نشون میده عکست رو انتخاب کن خود به خود میره تو قالب و saveکن فقط باید حجم عکست رو اول کم کرده باشی که خیلی طول نکشه و عکس سنگین نباشه برای وبلاگ بازم سوال داشتی در خدمتم
مامان نیایش
27 مرداد 90 11:34
خانومی برای بک گراند هم کهرسیدی یه لینک هست تو وبلاگ نیایش به اسم بک گراند گرافیک از اون جا هر کدوم رو خواستی انتخاب کن بعد کدش رو بزار تو قسمت ویرایش قالب اصلی آخر تمام کد ها اگه بازم مشکلی بود بپرس خوشحال میشم کمک کنمبرای طاها جون
مامان آروین
30 مرداد 90 14:36
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدید در مورد سوالتون اگه روی عکس آروین در قسمت امکانات کلیک کنید وارد همون سایتی میشد که من عکسارو درست کردم عکستون انتخاب میکنید بعد یه کدی بهتون میده که کپی میکنید و به قسمت اسکریپت در تنظیمات وبلاگ اضافه میکنید موفق باشید راستی آروین یه وبلاگ دیگه هم داره خواستید سر بزنید آدرسش:asal-pesar-1387.niniweblog.com